Tomasz Stankiewicz
Pan Tomasz Stankiewicz ukończył w 1995 roku Technikum Leśne w Goraju i uzyskał tytuł technik leśnik. W roku 1996 do 1998 rozpoczął praktyki w Przedsiębiorstwie Przemysłu Drzewnego Drawa – Stefan Stachera, gdzie zdobywał doświadczenie branży drzewnej. Zdobył specjalizację w dziedzinie suszarnictwa. W 1998 roku rozpoczął własną działalność gospodarczą pod nazwą ZPD Standrew E.T. Stankiewicz spółka cywilna, gdzie wraz z Edwardem Stankiewicz sukcesywnie rozbudowywali firmę. Jest założycielem i jednym z większościowych akcjonariuszy STANDREW S.A.
Od grudnia 2016 r. do chwili obecnej Pan Tomasz Stankiewicz jest wspólnikiem, w tym uprawnionym do reprezentacji spółki LUKAS WOOD spółka jawna.
Wobec Pana Tomasza Stankiewicza nie zostały wydane żadne prawomocne wyroki, na mocy których miałby zostać skazany za przestępstwa i oszustwa w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat oraz w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego.
Pan Tomasz Stankiewicz nie pełnił w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat, funkcji członka organu zarządzającego lub nadzorczego w odniesieniu do podmiotów, wobec których ogłoszono upadłość, zarząd komisaryczny lub likwidację. Nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności emitenta oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej ani członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Pan Tomasz Stankiewicz nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Edward Stankiewicz
Jarosław Stankiewicz
Pan Jarosław Stankiewicz ukończył Wyższą Informatyczną Szkołę Zawodową w Gorzowie Wielkopolskim. Posiada doświadczenie w zakresie informatyki, budowy maszyn, mechaniki. W okresie ostatnich trzech lat nie był członkiem organów nadzorczych ani wspólnikiem w spółkach prawa handlowego.
Wobec Pana Jarosława Stankiewicza nie zostały wydane żadne prawomocne wyroki, na mocy których miałby zostać skazany za przestępstwa i oszustwa w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat oraz w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego.
Pan Jarosław Stankiewicz nie pełnił w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat, funkcji członka organu zarządzającego lub nadzorczego w odniesieniu do podmiotów, wobec których ogłoszono upadłość, zarząd komisaryczny lub likwidację. Nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności emitenta oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej ani członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Pan Jarosław Stankiewicz nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Pan Jarosław Stankiewicz spełnia kryterium niezależności w stosunku do Spółki STANDREW S.A. w rozumieniu art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2020 poz. 1415 z późn. zm.) oraz jako syn i brat większościowych akcjonariuszy wykazuje powiązania rodzinne z akcjonariuszem posiadającym co najmniej 5% ogólnej liczby głosów w spółce.
Edward Stankiewicz
Pan Edward Stankiewicz posiada wieloletnie doświadczenie w przemyśle drzewnym. Początkowo pracował w Lasach Państwowych na stanowisku nadleśniczego, w późniejszym czasie jako zastępca leśniczego. Następnie pełnił funkcję dyrektora ds. zakupu surowca w zakładzie przerobu drewna w Drawinach. Jest założycielem i jednym z większościowych akcjonariuszy STANDREW S.A. Od 2011 roku do 2023 roku pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu w tej spółce.
Wobec Pana Edwarda Stankiewicza nie zostały wydane żadne prawomocne wyroki, na mocy których miałby zostać skazany za przestępstwa i oszustwa w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat oraz w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego.
Pan Edward Stankiewicz nie pełnił w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat, funkcji członka organu zarządzającego lub nadzorczego w odniesieniu do podmiotów, wobec których ogłoszono upadłość, zarząd komisaryczny lub likwidację. Nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności emitenta oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej ani członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Pan Edward Stankiewicz nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Pan Edward Stankiewicz nie spełnia kryterium niezależności w stosunku do Spółki STANDREW S.A. w rozumieniu art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2020 poz. 1415 z późn. zm.), gdyż jest akcjonariuszem posiadającym więcej niż 25% akcji w spółce (beneficjentem rzeczywistym STANDREW S.A.) i jej założycielem.
Małgorzata Linka
Termin upływu kadencji, na jaką dana osoba została powołana.
Kadencja Rady Nadzorczej jest wspólna i trwa 5 lat. Mandaty Członków Rady Nadzorczej wygasają po odbyciu Walnego Zgromadzenia zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok 2026 tj. w 2027 roku.
Opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.
Wykształcenie: wyższe, tytuł zawodowy: magister (Uniwersytet Szczeciński- Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Doświadczenie zawodowe:
1999 – 2001 -Doradca klienta detalicznego w Wielkopolskim Banku Kredytowym S.A. w Poznaniu,
2001 – 2004 -Doradca klienta detalicznego i Doradca klienta biznesowego w Banku Zachodnim WBK S.A. w Szczecinie,
2004 – 2022 – Doradca klienta w Powszechnej Kasie Oszczędności Bank Polski S.A.
2022 – 2023 – Pracownik biurowy w Imargo sp. z o.o.
Od 2023 – Specjalista ds. księgowych- pracownik biurowy w Standrew S.A.
Wskazanie działalności wykonywanej przez daną osobę poza emitentem, gdy działalność ta ma istotne znaczenie dla emitenta.
Nie prowadzi takiej działalności.
Wskazanie wszystkich spółek prawa handlowego, w których, w okresie ostatnich trzech lat, dana osoba była członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem, ze wskazaniem, czy dana osoba nadal pełni funkcje w organach lub jest nadal wspólnikiem.
W okresie ostatnich trzech lat oraz aktualnie Pani Małgorzata Linka nie jest i nie była członkiem organów zarządzających lub nadzorczych innych podmiotów, jak również wspólnikiem w spółkach prawa handlowego lub spółkach cywilnych.
Informacje na temat prawomocnych wyroków, na mocy których dana osoba została skazana za przestępstwa oszustwa w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat oraz wskazanie, czy w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat osoba taka otrzymała sądowy zakaz działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego.
Nie występują takie okoliczności.
Szczegóły wszystkich przypadków upadłości, zarządu komisarycznego lub likwidacji, w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat, w odniesieniu do podmiotów, w których dana osoba pełniła funkcje członka organu zarządzającego lub nadzorczego.
Nie wystąpiły takie przypadki.
Informacje, czy dana osoba prowadzi działalność, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności emitenta, oraz czy jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Nie występują te okoliczności.
Informacje, czy dana osoba figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Nie figuruje.
Pani Małgorzata Linka spełnia kryterium niezależności w stosunku do Spółki STANDREW S.A. w rozumieniu art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2020 poz. 1415 z późn. zm.) oraz nie wykazuje rzeczywistych i istotnych powiązań z akcjonariuszem posiadającym co najmniej 5% w ogólnej liczby głosów w spółce.
Radosław Kozłowski
Pan Radosław Kozłowski ukończył w 2005 r. Studia licencjackie w Wyższej Szkole Kupieckiej w Łodzi, Kierunek – Zarządzanie i Marketing. W 2007 rozpoczął karierę zawodową w firmie: Magazyn Wyrobów Hutniczych ThyssenKrupp Energostal S.A. O/Poznań, przechodząc kolejne szczeble kariery zawodowej od pracownika magazynowego do stanowiska Referenta ds. obsługi klienta. Odpowiadał m.in. za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzorowanie oraz usprawnianie procesu obsługi zleceń.
W 2009 roku podjął współpracę z firmą: EDMARK Edward Stankiewicz na stanowisku: Referent ds. administracyjnych, kontrola jakości. W 2012 roku podjął współpracę z firmą: Z.P.D. STANDREW S.C. E.T. Stankiewicz, na stanowisku: Specjalista ds. administracyjnych, koordynator ds. zaopatrzenia. Odpowiadał m.in. za realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień. Brał udział w przygotowywaniu oraz realizacji wielu projektów oraz certyfikacji FSC.
W 2014 roku podjął współpracę z firmą THULE Sp. z o.o. na stanowisku Specjalista ds. jakości, gdzie pracuje do dnia dzisiejszego. W w/w firmie odpowiada za prowadzenie procesów reklamacyjnych, przeprowadzanie analizy przyczyn niezgodności, definiowanie działań korygujących i zapobiegawczych. Współpracuje z innymi zagranicznymi działami firmy w ramach systemu jakości. Bierze udział komunikacji z Klientami oraz dostawcami w kwestiach jakościowych.
Pan Radosław Kozłowski posiada umiejętności w zakresie: tworzenia dokumentacji systemowej (Procedury, Instrukcje, Formularze) oraz nadzorowania i aktualizowania dokumentacji jakościowej.
Od 2013 r. do chwili obecnej jest Członkiem Zarządu TOD Sp. z.o.o.
Wobec Pana Radosława Kozłowskiego nie zostały wydane żadne prawomocne wyroki, na mocy których miałby zostać skazany za przestępstwa i oszustwa w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat oraz w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego.
Pan Radosław Kozłowski nie pełnił w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat, funkcji członka organu zarządzającego lub nadzorczego w odniesieniu do podmiotów, wobec których ogłoszono upadłość, zarząd komisaryczny lub likwidację. Nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności emitenta oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej ani członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Pan Radosław Kozłowski nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Pan Radosław Kozłowski spełnia kryterium niezależności w stosunku do Spółki STANDREW S.A. w rozumieniu art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2020 poz. 1415 z późn. zm.) oraz nie wykazuje rzeczywistych i istotnych powiązań z akcjonariuszem posiadającym co najmniej 5% ogólnej liczby głosów w spółce.
Wojciech Komer
Pan Wojciech Komer ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. W 2006 r. podjął studia doktoranckie w Katedrze Rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Edukację kontynuował odbywając aplikację biegłego rewidenta, zakończoną uzyskanym tytułem. W 2003 roku podjął współpracę z Sarnowski & Wiśniewski Spółka Audytorska Sp. z o.o. (obecnie HLB Sarnowski & Wiśniewski Sp. z o.o.), przechodząc kolejne szczeble kariery zawodowej od stanowiska asystenta, kolejno seniora, menadżera oraz dyrektora działu cen transferowych, zdobywając w 2009 roku stanowisko Prezesa Zarządu. W roku 2011 spółka HLB Sarnowski & Wiśniewski Sp. z o.o. dokonała przejęcia dwóch podmiotów z branży.
Specjalizacją Wojciecha Komera jest zarządzanie projektami z zakresu cen transferowych oraz doradztwa gospodarczego. Wojciech Komer pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółkach: SWGK Marketing Sp. z o.o., SW3 Sp. z o.o. oraz Corporate Finance & IT Sp. z o.o.
W latach 2010 – 2011 zasiadał jako Członek Rady Nadzorczej w giełdowej spółce Pozbud T&R S.A., a od sierpnia 2013 r. do kwietnia 2017 r. był Członkiem Rady Nadzorczej w Labo Print S.A.
W okresie ostatnich trzech lat oraz aktualnie Pan Wojciech Komer był lub jest członkiem organów zarządzających, nadzorczych i wspólnikiem następujących podmiotów:
Wobec Pana Wojciecha Komera nie zostały wydane żadne prawomocne wyroki, na mocy których miałby zostać skazany za przestępstwa i oszustwa w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat oraz w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego.
Pan Wojciech Komer nie pełnił w okresie co najmniej ostatnich pięciu lat, funkcji członka organu zarządzającego lub nadzorczego w odniesieniu do podmiotów, wobec których ogłoszono upadłość, zarząd komisaryczny lub likwidację. Nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności emitenta oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej ani członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Pan Wojciech Komer nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Pan Wojciech Komer spełnia kryterium niezależności w stosunku do Spółki STANDREW S.A. w rozumieniu art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2020 poz. 1415 z późn. zm.) oraz nie wykazuje rzeczywistych i istotnych powiązań z akcjonariuszem posiadającym co najmniej 5% ogólnej liczby głosów w spółce.